و نکته بسیار مهم تر این است همیشه به این توجه کنی.(کی هستی و چیکار میکنی؟لیاقت تو چی هست؟)واینکه همیشه هنگام گفت وگوی با اطرافیان زود حرفا هایشان راقبول نکنی تااینکه به جواب منطقی برسی و اینکه همیشه شجاعت داشته باشی تو هر سنی و هر شرایطی و هر راه نرفته ای خدا با تو هست وهیچ وقت تنهایت نمیگذارد.
دل نوشته...ما را در سایت دل نوشته دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 143 تاريخ: دوشنبه 29 مهر 1398 ساعت: 2:16
ما را در سایت دل نوشته دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 122 تاريخ: دوشنبه 29 مهر 1398 ساعت: 2:16
ما را در سایت دل نوشته دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 141 تاريخ: دوشنبه 29 مهر 1398 ساعت: 2:16
ما را در سایت دل نوشته دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 133 تاريخ: دوشنبه 29 مهر 1398 ساعت: 2:16
افراط و تفریط
برا هممون پیش اومده تو بعضی کارها اعتدال رو رعایت نمی کنیم
مثل زیادی مهربان بودن ،مطمئن باشيد که خوب نیست.ازاین ور سقوط می کنیم.
زیادی بی خیال بودن،زیادی محتاط بودن،زیادی وسواس داشتن،زیادی فک کردن
یا همین تفکر تا جایی خوبه اما به وقتایی تفکر زیاد عمیق میشه یه وقت هایی هم سطحی که هیچ کدوم درست نیستند
زیادی عمیق فک کنیم دیونه میشیم سطحی فک کنیم نادان میشیم.
ما را در سایت دل نوشته دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 160 تاريخ: دوشنبه 29 مهر 1398 ساعت: 2:16
سلام دوستان ،بین ۸ پست آخر کدام را می پسندین؟ کامنت کنید وعلت را بگویید.
راستی سمیرا میس هستم از زمین
نوشته شده در یک روز پاییزی به وقت افتادن برگ نارنجی
ما را در سایت دل نوشته دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 132 تاريخ: دوشنبه 29 مهر 1398 ساعت: 2:16
سلام دوستان وبلاگی عزيز،صبح جمعه به خیر.
ادامه مطلب
دل نوشته...ما را در سایت دل نوشته دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 124 تاريخ: دوشنبه 29 مهر 1398 ساعت: 2:16
ما را در سایت دل نوشته دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 148 تاريخ: دوشنبه 29 مهر 1398 ساعت: 2:16
نظرات خودتون رو ميتونين كامنت کنین .راستی شما هم شده بعضی حرف هارو از رو منظور نزده باشین ولی یه کم فکر میکنین شاید طرف مقابل رو با این حرف ناراحت کرده باشین،چه کار میکنین ؟
شما مواقعی که دیگران نصیحت بی جا می کنند چه می کنید؟
آیا جرات دارین بگین این گفته هاتو فلانی هم به من میگه.
اگه حرف بالا رو بزنین خجالت میکشین.ایا پر رویی خوب هست ؟
آیا گریه نشانه ضعف است؟
اگر در مراسم عزاداری فامیل ها گریه کنیم بد است؟
چه خوب هست چه بد ؟؟؟
در مقابل حرف دیگران چه بگوییم که نسوزیم؟
ما را در سایت دل نوشته دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 132 تاريخ: دوشنبه 29 مهر 1398 ساعت: 2:16